torsdag 10. mai 2012

Buzzzador testing av Vanish

Jeg er buzzador! Men hva er en Buzzador?
Som Buzzador får du muligheten til å prøve og påvirke nye produkter og tjenester sammen med vennene dine, før de kommer på markedet.
Som Buzzador sprer du informasjon om produktet til venner og familie, ansikt til ansikt, via bloggen din, Facebook, Twitter eller andre forum og kanaler du er koblet til, og deretter rapporterer du om dine erfaringer av kampanjen og produktet på våre nettsider.

Dette er min første Buzzador kampanje!
Jeg skal teste Vanish. Har aldri brukt det før, for jeg har ikke så mye tro på at det fungerer egentlig.
Men nå har jeg fått produkter, og gleder meg til å teste de :)









Først ut er denne Oxi Action Crystal White Gel


Her er et håndkle og to badetepper i hvitt, eller skal vi si grått ;)
Hadde tenkt til å kaste de egentlig, for de så helt ufyselige ut.
Men tester de ut med Vanish først!
Har brukt alt av andre vanlige vaskemidler fra før.
Det hvite håndle er det også noen hårfargeflekker på!

Og slik ser de ut etter en runde i vaskemaskinen med Vanish. Har ikke lagt de i bløt eller noen ting, bare hatt Vansih i vaskemaskinen sammen med vanlig vaskemiddel.


Sikkert ikke så lett å se på bildene, MEN DE ER HVITE IGJEN. Fargeflekkene på håndkle gikk ikke helt bort, det hadde jeg ikke forventa heller, men de er nesten usynlige faktsik!
Jeey, DET FUNKER! Gleder meg til å prøve flere ting.
Har flere hvite håndkler som er grå og flekkete, kanskje de kan brukese fortsatt etter en runde med Vanish?
Disse mattene ligger igjen på Badegulvet, og jeg er suuuperfornøyd!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar