tirsdag 12. juni 2012

Hekla hentesett ♥

Nå når det er så mye fotball på tv, så har jeg tatt frem hekletøy og heklet et hentesett til tulla vår :)
I går ble jeg ferdig, og slik ble resultatet ♥

På dette bildet har jeg ikke fått sydd på knapper enda!

Oppskriften fant jeg her  ♥
Har også heklet samme kant som på luen rundt ermene, buksebena og på bootisene.
Så har tilpasset oppskriften litt!

Genseren ble til en jakke isteden, da jeg foretrekker det fremfor å dra ting over hue på en nyfødt
 ♥





 

2 kommentarer:

  1. Nydelig! :)
    Nå har lille jenta her kommet, ble siste mai barn gitt..var ingen vits i å knipe igjen når man kom på jordmorkontroll med 9cm åpning fant jeg ut ;P ble litt tøff start på frøkna, men nå er alt bare bra og mamma'n nyyyyyter babytida og søskenkjærligheten så lenge det varer ;P

    SvarSlett
  2. Hvilket garn har du brukt? Vakkert hentesett <3

    SvarSlett