fredag 1. mars 2013

Litt søm og litt hekling



Her har det gått litt i smekkeproduksjon den siste tiden :D, og litt annet dilldall.
Ikke tid til så mye oppskriftlaging om dagen , men får da gjort litt i ny og ne på kveldene :D

Her er en hjemmelaget smekke i fleece over og under. Har brukt en gammel smekke som mal. Hjertet er "brodert" på for frihånd med symaski og sikksakk søm :D Varm og godt i halsen til lillemor :D


Her har jeg klippet ut underdelen i fleece, og heklet overdelen, sydd de sammen for hånd etterpå med tjukk nål og samme garn. Garnet som er brukt er Drops babymerino og heklenål nr. 3. Fant ut at det var smart å ha på ei smokkeholder på smekken, så det på en blogg jeg sveipet innom, og syns det var kjempesmart :D Så da heklet jeg en blomst og en lenke til som jeg satte på trykkknapper til å feste smokken i :D
Her har jeg heklet et hårbånd med en sommerfugl på :D
Nydelig, ikke sant?
Et par booties har det også blitt av restegarn jeg hadde liggende :D Godt å få brukt det opp :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar