fredag 19. april 2013

Mer lyslykter


Vi har gjenbrukstema på gang i vår hobby gruppe og hos meg er det lyslykter det går i :)
Nok en gang har jeg altså sååå mange slike babymatglass liggende. De passer perfekt til telys :)
Denne gangen vasket jeg og fjernet etikken som vanlig. Et godt tips til å få vekk limet som sitter igjen etter etiketten er å bruke neglakkfjerner, da går de bort så lett så :)

Så har jeg vært på Biltema og kjøpt matt hvit hobbylakk til rundt 60,- kroner.
Så sprayet jeg glasset, kun på utsiden. Satte det på et avispapir opp ned og sprayet i vei :)
Deretter surret jeg hamptråd, denne også fra Biltema, rundt halsen og laget en sløyfe. Knyttet knute i endene og limet på et hjerte jeg hadde liggende.

Og slik ble den helt ferdig :) Søt, ikke sant? Så enkelt at dette kan virkelig alle klare. Også ble den veldig flott med telys i :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar